16-18

Նախադասությանը «երկար սպասված ու ցանկալի»-ն այնպես ավելացրու, որ՝

Ձմեռ պապը տոնածառի հանդեսին նվերներ բերեց։

Ա. Ձմեռ պապը լինի երկար սպասված ու ցանկալի. Ձմեռ պապը  այս տարի բերեց իմ նվերը__________________________

Բ. Տոնածառը լինի երկար սպասված ու ցանկալի. Հայրիկս մեզ համար բերեց մեծ տոնածառ_________________________

Գ. Հանդեսը լինի երկար սպասված ու ցանկալի.  Դպորցի հանդեսում ուսուցիչը նվիրեց մեզ կոնֆետներ——————————————————————————————

Դ. Նվերները լինեն երկար սպասված ու ցանկալի. Իմ նվերը եղել է հետաքրքիր ————————————————————————————————

Ավելացրո՛ւ բառեր, որոնք պատասխանեն ինչպիսի՛ հարցին.

________սպիտակ_ ձյուն,________

_______ծաղկաշունչ_գարուն,________

________մեծ_տիկնիկ,_____________

________բարի_տնօրեն,_____________

________կարմիր_Ձմեռ պապ,________

________սիրուն_մայրիկ_____________

Սրանք պատասխաններն են: Հարցերն ինքդ գրիր:

_Այս գույնը քեզ դուր է գալիս:

-Ո՛չ, դա ինձ դուր չի գալիս։ ____________________________________________________________

_Կուզեիր հեծանիվ:

– Այո՛, շա՜տ-շատ կուզեի։

___________________________________________________________________

– Ես կուզեի, որ լիներ ժամանակի մեքենա:

-Ի՜նչ լավ կլիներ, եթե այդպես լիներ։ ___________________________________________________________________

_Դու սիրում ես բարի ու ժպտերես մարդկանց:    

-Այո՛, ինձ դուր են գալիս բնավորության այդ գծերը։

_______________________________________________________________

-Դու սիում ես կոշտ ու կոպիտ մարդկանց:

-Ո՛չ, ա՛յ,  բնավորության այդ գծերը չեմ սիրում։

______________________________________________________________________

-Ինչ մասնագետ կուզես դառնալ:

-Չգիտեմ, այդ հարցի մասին դեռ չեմ մտածեÉ:

Պատմությունները կարդա՛: Ընդարձակ տեքստից բառեր ջնջելով՝ ստացիր համառոտ տեքստը:

Նապաստակներն ու գորտերը

Նապաստակները գլխի ընկան, որ իրենք վախկոտ են և որոշեցին գնալ, լցվել լիճն ու խեղդվել։ Որոշեցին,մոտեցան լճափին։ ¶որտերը հենց որ լսեցին նապաստակների ոտքերի թփթփոցը, անմիջապես, ցատկեցին ջուրը։ Այդ ամենը նապաստակները տեսան։ Նրանցից մեկը ասաց.

-Ինչո՞ւ իզուր տեղը խեղդվենք, եթե մեզնից ավելի վախկոտներն էլ կան աշխարհում։

Սա ստերի աշխարհն է: Անունը Ստաստան ¿:
Պարզվում է, որ բոլոր ստերը գալիս են այս աշխարհից:

Գրի՛ր մի քանի ուրախ սուտ։

  1. Այսօր առավոտյան գնացել էի ծով: Այնքան ծարավ էի, որ ծովը մի շնչով խմեցի: Ծովի կենդանիները հավաքվել, ծափ էին տալիս: Նույնիսկ ծովառյուծն իր թագն ու գահը ինձ նվիրեց, չէ՞ որ այսուհետ ծովը իմ փորի մեջ է:
  2. Քույրս ինձ համար կոշիկներ գնեց. Պարզվում է, որ դա հագնեմ, կհայտնվեմ ուրիշ դարերում:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *