21-22


Գրքերից ու հեռուստացույցից մեզ շատ լավ ծանոթ Աֆրիկայում մի շատ հետաքրքիր ու տարօրինակ, ոչ շատ մեծ լիճ կա։ Այդ զարմանալի ու ո՛չ սովորական լճում ոչ լողացող ձուկ կա, ո՛չ կռկռացող գորտ կա, ո՛չ էլ կանաչ ու տարբեր տեսակի խոտեր կան։ Հիմա հետաքրքրված ու զարմանալով կասեք՝ իսկ ի՞նչ կա։ Չթաքցնեմ ու ասեմ՝ կապույտ գույնի և ամենասովորական թանաք է… Հա՛, հա՛, ճիշտ եմ ասում՝ իսկական թանաք, որով բոլորն իրենց ուզածը գրում են։ Ինչքան ուզում ես՝ սրտիդ ուզածի չափ վերցրո՛ւ, խելքիդ փչածի չափ գրի՛ր, մտքովդ անցածի չափ նկարի՛ր, մայրիկն էլ հո չի ասի. «Այդ գրիչով սուտումուտ մի՛ նկարիր, թանաքը շատ շուտ կվերջանա»։

Հորինված է, քանի որ թանաքով լիճ գոյություն չունի։



Դանակ բառից՝ վարազ __- դարակ- վարակ – վարազ, ____________________________________________________________________
 
Գարի բառից՝ մարդ – Մարի-մարդ
______________________________________________________________________
 
  1. Իսկ աչքերը փակող թաշկինակը նրա համար էր, որ ոչ մեկին չտեսներ և արդար դատեր։
  2. Այստեղից էլ առաջացել է իմ կույր բախտից արտահայտությունը։
  3. Մյուս ձեռքի սուրը մեղավորին անխնա պատժելու համար էր։
  4. Նրանք այդ կնոջը պատկերում էին աչքերը կապած, մի ձեռքին՝ կշեռք, մյուսին՝ սուր։
  5. Հին հռոմեացիները Ֆորտունա անունով բախտի և արդարադատության աստվածուհի ունեին։
  6. Կշեռքով նա կշռում-դատում էր մարդկանց գործերը որտեղից էլ առաջացել է բախտի նժարին դրված լինել դարձվածքը։

Հին հռոմեացիները Ֆորտունա անունով բախտի և արդարադատության աստվածուհի ունեին։ Նրանք այդ կնոջը պատկերում էին աչքերը կապած, մի ձեռքին՝ կշեռք, մյուսին՝ սուր։ Կշեռքով նա կշռումդատում էր մարդկանց գործերը որտեղից էլ առաջացել է բախտի նժարին դրված լինել դարձվածքը։ Մյուս ձեռքի սուրը մեղավորին անխնա պատժելու համար էր։ Իսկ աչքերը փակող թաշկինակը նրա համար էր, որ ոչ մեկին չտեսներ և արդար դատեր։ Այստեղից էլ առաջացել է իմ կույր բախտից արտահայտությունը։


Գույն ունեցող-գունավոր
Լույս ունեցող-լուավոր
Մեղք ունեցող-մեղքունեցող
Եղջյուր ունեցող-եղջարավոր

Գրի՛ր՝ ի՞նչ փոփոխություն կատարվեց յուրաքանչյուր բառի հետ։

1. Նրան նկարագրի՛ր /ներկայացրու նրա արտաքինը/ Իմ ընկերը իմ հայրիկն է։ Նա բարի է, խելացի, ուժեղ։ Նա միշտ լավ խորհուրդներ է տալիս ինձ, նաև ինձ սովորացնում է խոհարարություն։ Մենք միասին նոր ուտեստներ ենք հորինում և մշակում, ես միշտ փորձում եմ ու ասում, թե ինչն է տեղին կամ պակաս։ Իմ հայրիկը բարձրահասակ է, սևահեր, շագանակագույն աչքերով։

Բնութագրի՛ր /ներկայացրու նրա բնավորությունը/: 

Նա շատ համբերատար է և բարի:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *